Kaimani Tiina haastoi minut pohdiskelemaan onnellisuuttani :D Tehtävänä on siis kertoa 8 asiaa jotka saavat minut onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Perhettä ei saanut mainita, hö.. :)

1. Onnellinen olen siitä, että minulla on niin paljon läheisiä luotettavia ystäviä, joilta saan voimia arkeen ja joille voin ehkä itse olla jollain tavalla avuksi.

2. Olen onnellinen, koska minä ja läheiseni saamme olla terveitä.

3. Tyytyväinen olen siitä, että vaikken ole rikas, en kuitenkaan ole veloissakaan..:)

4. Onnellisuutta luovat pienet asiat, kuten hyvä siivo, puhdas tuoksu, rauhallinen hetki vaikkapa hyvän lehden parissa tai vain makoileminen sohvalla omissa ajatuksissani.

5. Jos nyt oikein alan kaivelemaan, niin olen tosi onnellinen siitä, että miulla on katto pään päällä ja ruokaa joka päivä.. :D Ja eihän se toden totta olekaan itsestäänselvyys!!

6. Onnellisia ovat ne hetket milloin saan nauraa!! :)

7. Minut saa tyytyväiseksi ja onnelliseksi se, kun tiedän että läheisilläni menee hyvin. Samaten jos saan jonkun ihmisen hyvälle tuulelle..

8. Jokaisena aamuna mihin herään onnellisena, ei ole aihetta muuhun kuin onnellisuuteen ja tyytyväisyyteen!

Haastan tähän Jennan -Jennan lempparit